Pages

Ads 468x60px

Labels

czwartek, 2 lipca 2015

Roladki drobiowe nadziewane awokado

Jako że jestem na diecie, muszę stosować się do zaleceń mojej Pani Dietetyk. No nie jest to proste, zważywszy na fakt, że codziennie zaplanowane mam pięć posiłków, a przy małym, żywym sreberku jakim jest Tosia czasu jest niewiele. Ważną sprawą dla mnie jest to, by dziecko jadło zdrowo, i chociaż lubię "stać przy garach", to jednak niekoniecznie mam ochotę pichcić dla każdego członka rodziny co innego; to kolejny plus BLW, że mogę dopasować je do mojej diety. Ponieważ dziś na obiad w planie była pierś indycza z awokado i brązowym ryżem, z dowolnością przygotowania, postanowiłam zrobić roladki. I oto co z tego wyszło:


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Sample text

Sample Text

Sample Text

 
Blogger Templates